Кошик
136 відгуків
+380 (99) 609-44-54
+380 (98) 526-46-47
+380 (63) 144-25-23
ТОВ «УкрАгроДеталь» м. Дніпро
Кошик

Кожух дискових гальм ЮМЗ 45-3502035

920 ₴

  • В наявності
  • Код: 45-3502035
Кожух дискових гальм ЮМЗ 45-3502035
Кожух дискових гальм ЮМЗ 45-3502035В наявності
920 ₴
+380 (99) 609-44-54
  • +380 (98) 526-46-47
  • +380 (63) 144-25-23
+380 (99) 609-44-54
  • +380 (98) 526-46-47
  • +380 (63) 144-25-23
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Призначення та конструкція кожуха дискових гальм ЮМЗ

Протягом усього періоду виробництва на тракторах ЮМЗ використовувалися дві різні гальмівні системи. Спочатку трактори оснащувалися колодковою гальмівною системою, яка згодом була замінена дисковою гальмівною системою, що відрізняється високою ефективністю. Як і колодкове гальмо, дискове гальмо тракторів ЮМЗ гальмує гальмівний валик у задньому мосту. Його шестерня входить у зачеплення з шестернею кінцевої передачі і таким чином гальмує через зубчасту передачу піввісь заднього ведучого колеса. На шліцьовому кінці гальмівного валу розташовані два гальмівні диски з накладками з фрикційного матеріалу. Між ними встановлений у кожусі дискового гальма ЮМЗ натискний диск, що складається із двох чавунних дисків, з'єднаних між собою пружинами. Кожен чавунний диск має окружний виступ, що упирається на виступ у корпусі гальма. Кожух дискового гальма ЮМЗ кріпиться болтами до корпусу заднього моста. Через вікно в корпусі натискний диск керується за допомогою штока та вилки. На момент гальмування його чавунні диски повертаються на певний кут у протилежних напрямках. При цьому кульки в похилих канавках переміщуються у бік їх меншої глибини, розтискаючи при цьому чавунні диски, які притискають фрикційні диски до гальмівних поверхонь. Гальмівний валик загальмовується і через зачеплення шестерень загальмовує піввісь заднього ведучого колеса. Гальмівні поверхні знаходяться на кожусі дискового гальма ЮМЗ і поверхні проміжного гальмівного диска. При відпусканні педалі гальма чавунні диски провертаються у зворотному напрямку, і кульки скочується в канавці у бік більшої глибини. Пружини притискають чавунні диски і вони більше не тиснуть на фрикційні диски.

 Чому доводиться міняти кожух дискового гальма ЮМЗ?

Робота гальмівних механізмів ґрунтується на терті. Тому деталі, що стикаються, поступово зношуються. В результаті тертя завжди відбувається нагрівання деталей, що сприяє їхньому зносу. Типовими причинами заміни кожуха дискового гальма в ЮМЗ є:

  • Вироблення на гальмівній поверхні кожуха.
  • Пошкодження внутрішніх виступів.
  • Тріщини на кожусі.

 Кожух із такими ушкодженнями підлягає заміні. У нас ви можете купити новий кожух дискового гальма ЮМЗ.

Чому варто купувати кожух у нас?

Ми продаємо оригінальну продукцію виробництва Південмаш

  • У нас доступна ціна на цю деталь
  • Ваше замовлення буде надіслано відразу після обробки.
  • Можлива оплата післяплатою.

Щоб замовити кожух для дискового гальма ЮМЗ, телефонуйте нам у робочі дні. В інший час ви можете оформити замовлення в нашому інтернет-магазині.

Характеристики
Основні
ВиробникЮМЗ
Тип запчастиниОригінал
СтанНовий
Країна виробникУкраїна
Тип технікиСільськогосподарська техніка
ЗастосуванняЮМЗ
Інформація для замовлення
  • Ціна: 920 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner