Кошик
123 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (99) 609-44-54
+380 (98) 526-46-47
+380 (63) 144-25-23
ТОВ «УкрАгроДеталь» м. Дніпро
Кошик

Кожух основного гальма МТЗ-900,920,950,952,1221 85-3502035

1 200 ₴

  • В наявності
  • Код: 85-3502035
Кожух основного гальма МТЗ-900,920,950,952,1221 85-3502035
Кожух основного гальма МТЗ-900,920,950,952,1221 85-3502035В наявності
1 200 ₴
+380 (99) 609-44-54
  • +380 (98) 526-46-47
  • +380 (63) 144-25-23
+380 (99) 609-44-54
  • +380 (98) 526-46-47
  • +380 (63) 144-25-23
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

 Конструктивні та функціональні особливості кожуха основного гальма МТЗ

Трактори МТЗ оснащені роздільною системою гальм для кожного із задніх коліс, що забезпечує їхнє ефективне уповільнення та зупинку в русі, а також фіксацію на стоянці. Гальмування здійснюється через спеціальні гальмівні механізми, що розміщені по обидва боки картера заднього моста на ведучих валах. Основні робочі елементи механізму — натискний диск та два гальмівні диски з фрикційними накладками. Весь механізм зовні закриває кожух основного гальма МТЗ. Гальмівні диски оснащені шліцами, що забезпечують їх зв'язок із шліцами ведучих валів. Натискний диск розташований між гальмівними дисками та пов'язаний тяжами з педалями гальм у кабіні. При натисканні на педалі гальма відбувається розтискання чавунних натискних дисків завдяки кулькам, які перекочуються по похилим пазам між ними. В результаті розтискання натискні диски впливають на гальмівні диски, притискаючи їх до гальмівних поверхонь стакана та кожуха гальма МТЗ, що призводить до гальмування валу, а далі через кінцеву передачу задніх ведучих коліс. Кожух робочого гальма МТЗ являє собою циліндричну деталь, відлиту з чавуну зі спеціальним вікном для важеля управління натискним диском. Усередині кожуха ретельно оброблена поверхня, до якої притискаються фрикційні диски в процесі гальмування. Кріплення кожуха здійснюється за допомогою болтів безпосередньо до картера моста трактора.

Чому доводиться змінювати кожух основного гальма МТЗ?

В ході експлуатації при частому використанні гальм можуть з'явитися характерні пошкодження кожуха робочого гальма МТЗ, що призводять до зниження ефективності гальм. Ці ушкодження найчастіше мають такий характер:

  • Поява тріщин по корпусу.
  • Вироблення гальмівної площини.

При виявленні таких несправностей неминуче доводиться змінювати несправний кожух на новий. Якщо у вас виникла така необхідність, купити новий кожух основного гальма МТЗ можна в нашій компанії.

Які варіанти кожухів можуть бути у нас?

На складі можуть бути такі варіанти:

  • Оригінал білоруського виробництва
  • Якісні аналоги інших підприємств за нижчою ціною.

Консультацію та поради щодо вибору кожуха робочого гальма для МТЗ ви завжди зможете отримати у наших менеджерів. Замовити кожух можна такими способами: прямий дзвінок за телефонами, вказаними на сайті, або через інтернет-магазин за допомогою додавання товару до кошика та заповнення форми замовлення.

Характеристики
Основні
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Тип запчастиниОригінал
СтанНовий
ВиробникМТЗ
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 200 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner