Призначення та принцип роботи правого дискового гальма в ЮМЗ
Трактори ЮМЗ, як і інші самохідні машини, оснащені гальмами. У тракторах цієї марки використовуються окремі гальма для кожного заднього колеса. Така конструкція гальм дозволяє не тільки ефективно гальмувати трактор, що рухається, але і виконувати повороти з невеликим радіусом на обмеженій ділянці. Управління гальмом кожного колеса здійснюється в кабіні за допомогою тяг на роздільні педалі. Щоб водій трактора міг одночасно натиснути на обидві педалі для гальмування обох коліс, передбачене їхнє блокування. Спочатку на тракторах ЮМЗ встановлювалися колодкові гальмівні механізми, які пізніше були замінені досконалішими дисковими гальмами. Лівий і правий дискові гальма ЮМЗ у зборі схожі по конструкції, але не взаємозамінні. Принцип дії гальм ЮМЗ полягає у гальмуванні гальмівного валу, привід якого здійснюється через зачеплення з великою шестернею кінцевої передачі. Шліцьова частина гальмівного валу служить для встановлення гальмівних дисків із фрикційними накладками. Між цими дисками розташований розтискний диск, що складається з 2-х чавунних дисків, з'єднаних пружинами. Зовнішнім виступом чавунний диск упирається у виступ корпусу. На поверхні чавунних дисків, що стикаються між собою, виконані отвори, глибина яких поступово зменшується. У ці отвори вставлені кульки, які при вимкнених гальмах знаходяться на максимальній глибині. Коли тракторист починає натискати на педаль гальма, завдяки конструкції чавунні диски починають прокручуватися в різні боки, і кулька скочується до отвору меншої глибини, розтискаючи диски в різні боки. У результаті кожен із них притискає фрикційний диск до гальмівної поверхні, загальмовуючи вал. На додаток до основного гальма трактор ЮМЗ оснащений гальмом стоянки, який приводиться в дію окремим важелем. При його затисканні та фіксації ліве та праве дискове гальмо ЮМЗ у зборі одночасно гальмують, утримуючи трактор на схилі.
Характерні дефекти правого гальма (дискового) ЮМЗ у зборі.
Гальмування правого дискового гальма ЮМЗ відбувається через тертя між диском та гальмівною поверхнею. Тому робочі деталі вузла зношуються поступово, але інтенсивно. Причиною зносу можуть бути такі несправності:
- Зношування або поломка накладки фрикційного диска гальма.
- Вироблення робочих поверхонь розтискних дисків.
- Знос похилих отворів на внутрішній поверхні диска.
- Зношування зубів шестерень гальмівного валу.
- Зношування посадкових місць підшипників валу.
- Вироблення шліців валу.
За наявності всіх цих пошкоджень більш вірним рішенням може бути заміна гальмівного вузла. Ви завжди можете придбати дискове праве гальмо ЮМЗ у зборі в нашій компанії.
Переваги покупки гальм у нас
- Ми продаємо оригінальний вузол виробництва Южмаш.
- Гальма відрізняються високою якістю та тривалим терміном служби.
- Доступна ціна.
- Швидке надсилання замовлень клієнтам.
- Можливість оплати будь-яким зручним для клієнта способом.
Замовляйте у нас дискове праве гальмо ЮМЗ у зборі в робочий час по телефону або в будь-який час через інтернет-магазин.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | ЮМЗ |
- Ціна: 6 300 ₴