Призначення та принцип дії лівого дискового гальма в ЮМЗ
Гальма на тракторах ЮМЗ використовуються для ефективного гальмування та виконання поворотів на обмежених ділянках. Роздільні гальма встановлені з кожного боку трактора. Управління гальмами здійснюється з кабіни трактора, де знаходяться дві окремі педалі. Вони можуть бути з'єднані планкою для одночасного гальмування обох задніх коліс або кожного колеса окремо. Старі трактори оснащувалися заводом колодковими гальмами, які пізніше замінили ефективнішими дисковими гальмами. Гальмування трактора здійснюється за рахунок гальмівного валу, шестерня якого зачіпляється з веденою шестернею кінцевої передачі. Праве і ліве дискове гальмо ЮМЗ у зборі мають однакову конструкцію, але не можуть бути взаємозамінними. Кожне дискове гальмо включає два фрикційні диски, одягнених на шліци гальмівного валу. Між ними знаходиться натискний гальмівний диск, що представляє собою два з'єднані пружинами чавунні диски, на поверхні яких виконані канавки з глибиною, що поступово зменшується. У канавках знаходяться кульки. Натискні диски з'єднані з педалями гальма за допомогою тяг, які в момент натискання на педаль змушують диски провертатися у протилежні сторони. В результаті такого провертання кулька в похилому пазу переміщається в напрямку зменшення глибини, тим самим розтискаючи чавунні диски в різні боки і притискаючи фрикційні диски до гальмівних робочих поверхонь, в результаті чого загальмовується гальмівний вал. При відпусканні педалі під дією пружини чавунні диски повертаються у вихідне положення. Трактори ЮМЗ оснащені гальмом стоянки, яке управляється за допомогою встановленого в кабіні важеля з фіксатором. При затягуванні важеля відбувається одночасне гальмування правого та лівого дискового гальма ЮМЗ.
Можливі дефекти лівого дискового гальма ЮМЗ у зборі.
Принцип дії лівого дискового гальма в ЮМЗ заснований на терті і тому інтенсивно зношується. Основні його дефекти полягають у наступному:
- Знос фрикційного диска.
- Відрив фрикційних накладок.
- Знос поверхні натискного диска.
- Зношування канавок на натискному диску.
- Знос гальмівних поверхонь корпусу та диска.
- Знос місць посадки підшипників на гальмівному валу.
- Зношування шліців на валу.
- -ношування шестерні гальмівного валу.
Якщо є всі перераховані дефекти, то, можливо, правильнішим рішенням буде купівля нового лівого дискового гальма ЮМЗ у зборі. Його можна купити за доступною ціною у нашому інтернет-магазині УкрАгроДеталь.
Переваги наших дискових гальм.
- Оригінальний вузол заводу ЮжМаш м. Дніпро.
- Висока якість та тривалий термін служби.
- Вигідні ціни.
Замовити ліве дискове гальмо для ЮМЗ в зборі можна за телефоном або через наш інтернет-магазин.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | ЮМЗ |
- Ціна: 6 300 ₴